onsdag 25 januari 2012

Jack Black and white
























Foto: från Urban Living

Svart och vitt är färger jag aldrig tröttnar på och enkla former är även det något
som alltid går hem. Dessa lampor/pallar (finns som både och) designade av
Tom Dixon är en klassiker jag gärna skulle ha hemma hos mig. Frågan är
om jag skulle ha en svart eller en vit, jag tar nog en av varje ;)

Black and white are colors I never get tired of, and simple shapes are also favorites.
These lights/stools (available as both) designed by Tom Dixon is a classic I would 
have at my house. The question is whether I would have a black or white, will
probably take one of each ;)

//Johanna




3 kommentarer:

  1. Snygga lampor! Förstår att det kan vara svårt att bestämma om vilka som får pryda hemmet, bättre att köra med säkert kort som alltid går hem ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Svart och vitt... Funkar alltid! :)

    SvaraRadera